Spoločnosť Infobip je zisková a generovala tržby vo výške 602 miliónov EUR. Investícia viac ako 200 miliónov dolárov je súčasťou dohody, ktorá ocenila chorvátsku cloudovú komunikačná spoločnosť na viac ako 1 miliardu dolárov. Pre Infobip išlo o vôbec prvú externú investíciu. Tieto financie firme pomôže ďalej expandovať v Spojených štátoch prostredníctvom potenciálnych akvizícií, keďže priamo konkuruje spoločnostiam, ako je napríklad Twilio so sídlom v San Franciscu.
Spoločnosť Infobip, založená v roku 2006, poskytuje technológiu v omnichannel marketingu (druh marketingovej stratégie), ktorá spoločnostiam umožňuje komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom textových správ alebo aplikácií tretích strán, ako je WhatsApp.
Zákazníkmi Infobip sú firmy ako Uber, Costco a Unilever , ktoré dokážu prostredníctvom svojej siete osloviť cez sedem miliárd mobilných zariadení vo viac ako 190 krajinách.
Aj keď je Infobip technicky ešte start-up, vykazuje jednoznačnú ziskovosť. V minulom roku dosiahla výnosy 602 miliónov EUR (710 miliónov USD), čo je medziročný nárast o 38%. V apríli v porovnaní s februárom došlo k 20 % nárastu objemu SMS správ. Kvôli globálnemu lockdownu sa spoločnosti snažili osloviť zákazníkov prostredníctvom virtuálnej komunikácie, čo zintenzívnilo využívanie služieb firmy Infobip.
Infobip sa teraz zameria na rozšírenie svojho podnikania a zvažuje úvodnú verejnú ponuku na predaj akcií (IPO) v Spojených štátoch. Podľa Research Data International (IDC) sa predpokladá, že segment komunikačných platforiem ako služieb (CPaaS) narastie z 3,3 miliardy USD v roku 2018 na 17,2 miliardy USD do roku 2023.
Spoločnosti Infobip radila banka Citi a právny poradca Morrison Foerster, ako získať finančné prostriedky.
Omnichannel riešenia, ktoré na jednej platforme prepájajú identitu, autentizáciu používateľov, zabezpečenie a riešenie kontaktných centier pomáhajú klientom a partnerom prekonať zložitosť komunikácie so zákazníkmi, rozvíjať ich podnikanie a zvyšovať lojalitu.